PartnerBox podcast Epizoda 5: Jak vybíráme affiliate kampaně k propagaci

PartnerBox podcast Epizoda 5: Jak vybíráme affiliate kampaně k propagaci

AffilBox na apple podcast
AffilBox podcast na Spotify
AffilBox podcast na Google Podcasts
AffilBox podcast na RadioPublic

Celou epizodu si poslechněte zde:

Poznámky k epizodě:

Novinky v PB: 

  • 11. 7. Přihlašovací údaje v rámci rychlo-registrace se dají do clipboardu zkopírovat jediným klikem na samotný údaj.
  • 11. 7. Výpis přihlašovacích údajů do nově zaregistrované kampaně se vypisuje na děkovací stránce po registraci do vybrané kampaně.
  • 11. 7. Doplněn aktualizovatelný profil (Údaje pro AffilBox v bočním panelu) pro údaje nutné k zaregistrování do nových affiliate kampaní.
  • 11. 7. Přidána rychlo-registrace z Katalogu kampaní do jednotlivých AffilBoxích kampaní.
  • 10. 7. Do Katalogu kampaní bylo doplněno vyhledávání do bočního panelu.
  • 10. 7. Nově je podklad k fakturaci sdružený se samotným formulářem pro nahrání faktury na vyplacení provizí.
  • 9. 7. V katalogu přibyla možnost filtrace mezi kampaněmi – propojené (jste zaregistrováni a už máte přidaný program na nástěnce) a nepropojené (nemáte zaregistrovaný účet).
  • 5. 7. Doplněna každodenní aktualizace tematik v rámci Profilu partnera – vůči nově zapojeným kampaním v rámci dashboardu.

Co nás zajímá:

  • Tematičnost
  • Provize (výše, jednorázovost/opakovanost, pro všechny zákazníky, jen nové, dle kategorie produktů, …)
  • Konverznost (výše konverzního poměru, i dle rozpadu jednotlivých kanálů, ..)
  • Průměrná objednávka (výše košíku)
  • Jak vypadá web (ux, brand, důvěryhodnost)
  • Jak komunikuje správce (počet kontaktních možností, rychlost odpovědi, hloubka odpovědi, komunikace 1:1, či masová přes mailing/skupinu, nebo kombinace, …)

Z průměrné objednávky a hodnoty provize s konverzním poměrem si můžeme vypočítat EPC = a tím porovnávat jednotlivé kampaně.

Kde hledat kampaně

Další díly k rozšíření:

Napište komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..